niedziela, 22 stycznia 2012

Poszerzanie wiedzy

 

Fajnie jest poszerzać swoja wiedzę, rozwijać swoje pasje, i fajnie jak mogą stać się one podstawą naszej pracy zarobkowej. Ja skusiłam się na studia podyplomowe w kierunku, który zawsze mnie interesował. Wiele lat żałowałam, że nie wybrałam kiedyś tego kierunku studiów (informatyka), ale jak widać marzenia się spełniają :) Okazało się, że znalazły się pieniądze na naukę w renomowanej szkole i czas, który mogę spokojnie na nie przeznaczyć. Tak naprawdę, to chciałoby się jeszcze postudiować psychologię, ale chyba pozostanę przy wiedzy książkowej i doświadczeniu. Książek psychologicznych jest zatrzęsienie, przeczytałam ich już całe multum. Terapia też zrobiła swoje. Przynajmniej nie ma czasu na nudę, zawsze znajdzie się ciekawa książka pod ręką, zamiast oglądania telewizji. Teraz jest sesja, trochę ciężko, ale tez ciekawie. Zachęcam do nauki :)   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz